星期五

Tekanan dari kehidupan kerja harian, gaya hidup ketegangan, kurang tidur, keletihan, radiasi dari alat-alat elektronik, telah menjadi sebab utama penyakit hati lelaki dan Prostat.

Tekanan dari kehidupan kerja harian, gaya hidup ketegangan, kurang tidur, keletihan, radiasi dari alat-alat elektronik, telah menjadi sebab utama penyakit hati lelaki dan Prostat.

Untuk hidup dan kerjaya, tekanan ini seolah-olah tidak dapat dielakkan. Penuaan badan kita tidak dapat dielakkan. Sama seperti rambut kita sedang berkembang kelabu, kedutan pada kulit kita, organ di dalam badan kita seperti hati dan prostat menjadi tua juga.

Kita perlu memikirkan cara untuk menyesuaikan diri dengan penuaan dalam badan kita.


World Health Organisation Logo

Pertubuhan Kesihatan Sedunia
Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) kajian menunjukkan lebih 152,000,000, 990,000 lelaki yang mengalami penyakit berkaitan prostat yang menyebabkan Disfungsi erektil. Menurut Kementerian Kesihatan Malaysia laporan, 69% lelaki Malaysia yang berumur 30 tahun ke atas, sedang menghadapi masalah kemelesetan ejakulasi pra-matang dan disfungsi erektil. Umur lelaki yang berhadapan dengan masalah ini semakin muda.
Antara lelaki berumur 35 dan ke atas,

1 daripada 2 lelaki mengalami masalah untuk ini,


Di kalangan lelaki berusia 80 tahun,


8 daripada 10,


Oleh itu, banyak memberi kesan kepada kehidupan mereka berkahwin.


Tanda-tanda awal yang biasa Prostat:
1. Peningkatan Kekerapan Kencing
Pesakit Prostat, tidak kira siang atau malam, peningkatan dalam kekerapan membuang air kecil daripada biasa, jauh lebih daripada 3 hingga 4 kali sehari. Selang masa antara kencing menjadi pendek dan sentiasa merasakan keperluan untuk membuang air kecil.

2. Kencing Miskin
Pesakit Prostat merasakan keperluan untuk membuang air kecil tetapi perlu menunggu beberapa lama di dalam tandas untuk ke air kencing akan datang. Pelepasan lemah dan kadang-kadang air kencing driblling sekitar dan jatuh bawah slowly.These adalah tanda-tanda awal Prostat orang-orang ini perlu membayar perhatian kepada hiperplasia kelenjar ancaman.

3. Waktu Malam Inkontinens
Aliran yang tidak terkawal air kencing semasa tidur. Pesakit Prostat yang teruk mungkin mengalami masalah ini semasa hari juga.

4. Kencing Terganggu
Gejala awal Prostat, kristal air kencing diagregatkan untuk membentuk batu karang, menyebabkan gangguan secara tiba-tiba membuang air kecil. Kencing dan pundi kencing terganggu batu adalah tanda-tanda kuat Prostat kepada yang tua.

5. Fungsi Seksual Menurun
Memberi kesan kepada kualiti hidup berkahwin. Pesakit mungkin mengalami serius untuk mati pucuk, ejakulasi pra-matang dan gejala-gejala lain.

Kerosakan ini daripada Prostat:
Prostat boleh menyebabkan neurasthenia keseluruhan pesakit, tekanan tekanan jangka panjang, kemurungan, takut kemerosotan fungsi seksual mereka. Para pesakit akan menghadapi tekanan psikologi dan kurang yakin. Tekanan ini membawa kepada gaya hidup yang tidak teratur yang sangat tidak sihat dan akan memburukkan lagi masalah tersebut. Ini akhirnya akan memberi kesan kepada kehidupan bekerja biasa dan juga membawa kepada masalah mati pucuk.

1 Menjejaskan fungsi seksual, membawa kepada mati pucuk, ejakulasi pra-matang
Oleh kerana kegagalan jangka panjang untuk menyembuhkan penyakit, gejala dan ketidakselesaan teruk selepas hubungan seks, atau secara langsung memberi kesan kepada perasaan dan kualiti hidup bagi pesakit menyebabkan rangsangan ganas secara beransur-ansur untuk menunjukkan rasa jijik, yang membawa kepada mati pucuk, pra-matang ejakulasi dan sebagainya.

2 Sakit Yang Memberi Kesan kerja dan kehidupan harian
Kerana rangsangan keradangan, satu siri gejala seperti lumbosacral, perineum, buah zakar dan bahagian lain sakit, kencing tidak berkesudahan, nocturia berlaku dan mengganggu pesakit, memberi kesan kepada kerja dan kehidupan harian.

3 Menjejaskan Kesuburan
Keradangan kronik jangka panjang menyebabkan perubahan komposisi cecair prostat, dan memberi kesan kepada fungsi yg mengeluarkan prostat, sekali gus menjejaskan masa pencairan air mani, motilitas sperma menurun dan membawa kepada kemandulan.

4 Membawa kepada pembangunan nefritis kronik dengan uremia

Prostat jika tidak dirawat dalam masa, boleh menyebabkan hiperplasia benigna prostatik, dan menyebabkan penindasan di salur keluar pundi kencing, dan menyebabkan air kencing tidak dapat dikosongkan sepenuhnya (PVR). PVR merupakan media yang baik untuk pertumbuhan bakteria, ditambah dengan pundi kencing terjejas mukosa mekanisme pertahanan, ia boleh membawa kepada jangkitan saluran kencing seperti pyelonephritis. Pada keadaan ini, jika rawatan tidak dilakukan dalam masa dan toatlly, pyelonephritis, hydronephrosis, dan lain-lain, akan membawa kepada pembangunan nefritis, dan akhirnya pembangunan uremia.

5 Gangguan endokrin
Under normal circumstances, the prostate can secrete a variety of active substances. Because of prostate inflammation, endocrine disorders, can cause nervous breakdown, may appear insomnia, fatigue, dizziness, mental retardation, memory loss and other symptoms.

6 Gynecological inflammation caused by infection spouse
Prostat boleh dihantar kepada isterinya, terutama bakteria jangkitan yang disebabkan oleh khas Prostat, keradangan yang boleh berjangkit melalui hubungan seksual, seperti Prostat kulat, Trichomonas Prostat, Prostat gonorea, non-gonococcal (Chlamydia, Mycoplasma) Prostat.

7 Mudah terdedah kepada tumor
1985 data Kanser Amerika mencadangkan bahawa virues mungkin faktor bahan yang paling penting dalam onkogen. Sekumpulan kajian retrospektif Amerika mendapati bahawa terdapat hubungan statistik yang signifikan antara prostat dan kadar insiden gonorea, yang dibuat etiologi kanser prostat dan penyakit kelamin dan jangkitan virus yang kronik. Penyelidikan baru menunjukkan bahawa cecair prostatik biasa mengandungi bahan-bahan anti-kanser, penting untuk menghalang tumor. Walaupun kanser prostat ini mengurangkan bahan anti-kanser, yang boleh membawa kepada pertumbuhan tumor.

8 Berpotensi tinggi untuk mendapat jangkitan
Prostat manusia mengandungi bahan anti-bakteria, anti-bakteria faktor prostat. Apabila keradangan yang berlaku dalam prostat, bahan anti-bakteria ini mengurangkan, dan oleh itu mungkin mempunyai jangkitan. Prostat yang disebabkan oleh jangkitan boleh membawa kepada pengekalan akut kencing, akut atau Seminal epididymitis, radang deferens vas, nodus limfa saraf berkenaan dgn sperma atau kelembutan, dan lain-lain Dalam beberapa kes-kes yang serius, ia boleh menyebabkan kesakitan teruk atau pangkal paha kolik buah pinggang.

Penyelidikan & pembangunan
Pemaju Jerman melakukan beberapa kajian dan masuk ke dalam keputusan yang menunjukkan lebih daripada 15 jenis unsur surih seperti: flavonoid, flavonoid terglikosilat, lurus-rantaian asid organik, steroid, androgen, dan sebagainya, terbukti berkesan untuk menggalakkan sistem peredaran kardiovaskular , tanpa menambah burder pada saraf, otot dan jantung. Bahan-bahan ini povide tambahan pantas untuk badan tenaga, ketahanan dan stamina. Dengan semua bahan-bahan ini, K-II adalah makanan tambahan yang terbaik untuk semua peminat sukan.
Kajian perubatan telah membuktikan bahawa tahap flavonoid dan glikosida flavonoid boleh menggalakkan aliran darah ke organ-organ pembiakan lelaki, mendorong cavernosum sel-sel otot licin diaktifkan cyclic guanosine monophosphate cGMP, menghasilkan kesan relaksasi untuk meningkatkan aliran darah, boleh menggalakkan fungsi organ normal dan meningkatkan tahap sensitiviti , meningkatkan kesihatan dan menggalakkan kehidupan perkahwinan yang lebih baik. Selain itu, laporan itu menunjukkan penggunaan K-II meningkatkan kesihatan sambil membawa sebarang kesan sampingan untuk lelaki.

Fusion Formula, Extra Effective

K-II menggunakan teknologi pengekstrakan terkini Jerman, formula kompleks yang unik terdiri daripada tiga bahan semula jadi utama silymarin, cynomorium, merah Pueraria krim penapaian. Bahan ini meningkatkan kesan K-II begitu banyak, dan mereka mudah diserap oleh tubuh manusia.
K-II terdiri daripada ekstrak tumbuhan semula jadi tulen, popular di Eropah, salah satu produk lelaki pertama yang berjaya!

Penyerapan sublingual.

K-II dibubarkan dalam mulut di bawah lidah dan beratus-ratus nutirests adalah absorded tidak sedar. Berkesan selepas comsuption 2 hingga 5 paket. Terbukti berkesan oleh beberapa pengguna dan 95% daripada mereka statisfied dengan keputusan itu dan kembali untuk mendapatkan lebih banyak.

Harta orang-orang yang terbaik di dunia ini, tidak lama lagi akan menjadi produk paling hangat di asia tenggara. Pasti pilihan terbaik anda!

KII ada penyelesaian untuk masalah anda. SUDAH RAMAI YANG KAMI BANTU. Rumahtangga mereka kembali bahagia.
>>Penyelesaian Dengan KII(Product Laki) & VII(Product Perempuan)
2box = Rm340(wm) / Rm346(em)
beli 20box atau 40kotak ke atas harga lagi HEBAT!!!
Pasti ada penyelesaian.. Jangan malu untuk hubungi kitaPM/SMS/Whatsapp/WeChat:012-9860288 / 012-9907333
Sayangi diri dan pasangan anda. Hubungi segera!!!

MERANGSANG BADAN ANDA TENAGA

VIGOR UNTUK GAYA HIDUP AKTIF

TRANSFORMASI UNTUK KEHIDUPAN HAPPY


Main Effects:
1 Meningkatkan fungsi seksual lelaki
2 Meningkatkan kekuatan fizikal dan daya tahan
3 Pelembap kulit / balancing sistem endokrin
4 Memperbaiki masalah insomnia
5 Mengurangkan penyakit kencing manis / darah / kolesterol
6 Mengurangkan senggugut / faraj / sejuk
7 Perlindungan untuk hati 
8 Kengurangkan keletihan 
9 Anti-penuaan
10 Peningkatan nocturia
11Membantu dengan ketidakupayaan untuk membuang air kecil / buasir
12 Meningkatkan Prostat / kencing Isu

Order Now:012-9860288 / 012-9907333

没有评论:

发表评论