星期五

Kebanyakan Suami Tidak Mampu Memberikan Kepuasan Yang Diinginkan Isteri Mereka





Itulah realitinya. Dan itu menyakitkan. Anda hidup 5 tahun bersamanya dan dia tidak pernah puas pun hubungan anda dengannya. Dia hanya merasa terangsang, kemudian masa dia memuncak, anda memuntahkan lahar anda.

Jika anda pandang ke atas semasa melepaskannya, anda mungkin tidak nampak raut wajahnya yang sedikit terkejut kerana anda lepas terlalu awal. Dan dia berasa kecewa kerana anda tidaklah sehebat yang dia sangkakan.


Tidak hairan jika dia berasa terangsang jika ada lelaki lain mengejarnya. Dia mahu merasakan nikmat itu dan anda tidak memberikannya.


“Cuba ingat kembali raut wajah isteri anda. Saya pasti dia tidaklah sepuas yang anda sangkakan. Ingat kembali --- lebih daripada separuh perempuan di Malaysia hanya berlakon puas”


Anda tak percaya lagi? Anda boleh tengok sendiri malam ini kalau nak.


Jika anda ingat saya hanya memberi provokasi, anda salah. Memberikan kepuasan ialah satu tanggungjawab penting untuk suami dan merupakan satu penghormatan kepada lelaki yang mampu memberikannya kepada isterinya.


Apabila dia keluar bilik, dia akan tersipu-sipu malu mengingati bibit asmara antara anda dan dia.


Dia tahu dia puas dan dia tahu, setiap kali anda memberikannya, anda akan memuaskan nafsu yang bergelora itu.


Selain mencuba memulihkan komunikasi dgn pasangan anda,anda boleh mengamalkan makanan tambahan bg memberi kesihatan dalaman untuk anda & pasangan anda!!!


JOM HANGATKAN RASA CINTA DGN PASANGAN KITA DGN K-II & V-II


>>Penyelesaian Dengan KII(Product Laki) & VII(Product Perempuan)
2box = Rm340(wm) / Rm346(em)
beli 20box atau 20kotak ke atas harga lagi HEBAT!!!
Pasti ada penyelesaian.. Jangan malu untuk hubungi kitaPM/SMS/Whatsapp/WeChat:012-9860288 / 012-9907333..setiap persoalan anda adalah rahsia..
Sayangi diri dan pasangan anda. Hubungi segera!!!



3-5 paket berkesan
Sila sms/inbox detail pembayaran beserta details anda untuk tujuan penghantaran.
True Stories
Mr Lim: 53 tahun
Saya mengalami diabetise untuk masa yang lama. Peredaran darah kaki saya tidak baik dan gelap pula. Saya terpaksa mengambil suntikan setiap hari untuk mengawal tahap gula dalam badan saya.
Pada masa yang sama, saya telah mengalami protatitis, masalah membuang air kecil dan tidak cekap seks.
Satu minggu selepas saya mengambil KII continnuosly, saya mempunyai checkout rutin di hospital. Para doktor begitu mengejutkan bahawa tahap gula saya terkawal dan saya tidak perlu mengambil apa-apa ubat atau suntikan untuk penyakit kencing manis saya. Peredaran darah kaki saya semakin baik dan masalah membuang air kecil itu kini pergi.
Tambahan pula, saya mendapat kembali kehidupan seks saya dan saya rasa muda semula!


Coffee Shop Owner: 38 tahun

Rasa tekanan terlalu banyak selepas bekerja jam panjang pada lewat petang.
Mula minum KII, rasa baik, rasa nanas manis, berbau, minum keesokan harinya perasaan penuh tenaga, tiba-tiba keyakinan, maka satu paket sehari, sembelit bertambah baik, tidur lena, pemikiran menjadi lebih jelas, mula menikmati persetubuhan.
Pada masa yang sama memperkenalkan KII untuk jiran kawan-kawan, rakan-rakan selepas minum semua memuji yang baik!
Di sini saya ingin mengesyorkan kepada anda lelaki, pastikan anda cuba ajaib kII.

Kedah Che Man: 50 tahun

Didiagnosis dengan diabetes keturunan sejak berusia lima tahun. Mula mengambil ubat sejak remaja dan mula mengambil suntikan insulin pada usia pertengahan.
Kerap membuang air kencing, menyebabkan thristy oleh diabetes dan kelesuan memakai Hime off.
Penderitaan untuk imcopetent dalam seks.
Perkara yang menjadi lebih baik selepas mengambil KII. Kesihatan adalah memperbaiki dan mula menikmati keseronokan bersetubuh lagi.

没有评论:

发表评论