星期五

Rasa kembali macam anak dara !! (Faraj ketat sempit)



Wanita generasi era baru, mereka perlu menghadapi tekanan masalah keluarga dan sosioekonomi, masalah yang paling menyedihkan adalah masalah fisiologi. Dari peringkat tempoh remaja, dewasa, umur pertengahan umur tua, wanita perlu menghadapi pelbagai perubahan fisiologi yang berbeza mengikut ketidakseimbangan hormon yang sangat memberi kesan kepada masalah haid, seperti kesuburan, kulit kering, menghadapi suram, hati dingin, payudara kendur, pra-matang penuaan dan sebagainya.

Oleh itu, VII yang terbaik pembantu hayat wanita yang baik!


Bertenaga ovari, seorang wanita yang menarik!


Tonik wanita terbaru ini
VII Menyelesaikan masalah fisiologi wanita
Sesuai untuk umur 12 hingga 80 tahun

Gadis berusia 12-20 tahun

kesakitan haid
tempoh haid tidak stabil
Terlalu banyak atau terlalu sedikit darah
Lihat Dull dan Pale

Dewasa berusia 21-35 tahun

Kerengsaan faraj
gangguan endokrin
Kehilangan mengandung
Anemia
Pening, sakit kepala
Kurang darah
Leukorrhagia
Keresahan, kebimbangan

Pertengahan umur berusia 36-50 tahun

Kanser rahim, kanser payudara
Pigmentasi, kulit gelap
kekeringan faraj
payudara kendur
Kedut, kulit kering
Pelbagai penyakit wanita
kelonggaran faraj

Berusia lebih daripada 50 tahun

Kumpulan gejala sindrom putus haid
Insomnia
keletihan penuaan
Penyakit jantung
Inkontinens
Osteoporosis

Kesan Ajaib

  • Darah yang mencukupi bagi pengawalseliaan haid, kecantikan wanita penginapan tune
  • Sakit haid kurang, keputihan lebih kecil, tidak mudah berasa sejuk
  • meningkatkan hati dingin
  • Menghilangkan bau rahim
  • Pencegahan Barah Pangkal Rahim
  • Bust pengukuhan
  • Meningkatkan tidur, pigmentasi
  • Kelewatan putus haid
  • Penyaman endokrin
  • Hawa prolaps rahim selepas bersalin

9’s peristiwa yang paling dikehendaki oleh seorang wanita
1)Kekurangan kehidupan seksual bagi mereka faraj longgar disebabkan oleh pemampatan wanita otot faraj kaki tulang sulbi (perubatan dipanggil PC otot) Zhang penguncupan aktiviti seksual, eksudat dinding faraj meresap di bawah dirangsang. Young fungsi wanita sihat otot PC yang baik, indeks elastik tinggi, apabila dalam kehidupan seks mereka, otot PC akan membawa kepada pemampatan berirama faraj, membawa keseronokan yang besar kepada kedua-dua pihak, PC berlebihan regangan dan pengecutan gentian otot, faraj menjadi licin tanpa kedutan, kekeringan dan kehilangan majoriti, mencerminkan penurunan merangsang pengurangan dinding eksudat faraj, diikuti dengan permintaan untuk mengurangkan nafsu seks secara beransur-ansur sikap tidak peduli, asas keseronokan seksual hilang, pasangan kerjaya berbanding sebelum ini, dan kesan langsung ke atas kualiti hidup adalah mendarat. Jadi kelonggaran faraj adalah kehidupan berkahwin “ejen penyejukan”, emosi pasangan itu “pihak ketiga.”


2)Wanita selepas bersalin adalah penjagaan kerosakan alat kelamin dan rahim, pelepasan pesat sel-sel sisa dalam faraj dan bahan-bahan toksik, tetapi juga dengan cepat dapat mengembalikan keanjalan faraj dan kepekaan.

3)Para pegawai kekurangan Tempoh penghunian Panjang duduk sentiasa Sukan Luaran, SELUAR ketat MEMAKAI Tempoh penghunian Panjang Wanita. Oleh kerana melambatkan KITARAN darah, metabolisma otot dan organ-organ pembiakan miskin, Saraf pengakhiran pengaktifan sel Tidak berkesan, mengurangkan sensitiviti.

4)Kekeringan faraj, mudah membawa kepada kerosakan organ wanita kualitatif.

5)Penyakit Ginekologi, seperti vaginitis, reput pangkal rahim dan keradangan, endometritis, prolaps rahim, penyakit keradangan pelvis, keradangan lampiran, bau faraj, penyakit berjangkit kulat, fibroid rahim.

6)Seks kehidupan ketidakharmonian perkahwinan, keperluan untuk memperbaiki keadaan kelonggaran faraj, meningkatkan kepekaan seksual, pemahaman rasa remaja, meningkatkan faraj daya pengecutan otot, dengan harapan untuk mendapatkan lebih banyak untuk suami anda, wanita yg sangat suka.

7)Wanita pertengahan umur mempunyai amenorea kerana wanita pertengahan umur selepas menopaus, kekeringan faraj dan sering dalam keadaan tertutup, sel-sel tua tidak boleh dikeluarkan dengan darah setiap bulan.

8)Mendung tamparan kering, seolah-olah apabila kempis seks faraj, proses seksual meniup udara sejuk. Kekeringan faraj, perubahan warna, jantina menjadi penyeksaan yang pedih.

9)Menghadapi membosankan, plak, jerawat yang TCM teori “habis wanita dengan darah, Lai telah menaikkan darah” dan mekanisme berdasarkan “mana-mana dua urat telah dibasuh dari sel, uplink di muka” daripada. Chong dan Ren nadi kedua bahan pengisian darah adalah asas bagi pergerakan asas fisiologi wanita, hati, buah pinggang, limpa, gangguan keberkesanan perut, menyentuh mana-mana keras pengisian darah merah, menunjukkan muka membosankan, membosankan, haid yang tidak teratur. Jadi bukan sahaja darah yang baik atau buruk di muka, tetapi badan sihat dalam jawapan sebenar. Sama ada darah merah mengisi dua urat, badan sihat, kulit halus, lembut putih, berkilat, tiada pigmentasi.




Kisah-kisah Benar

Kehidupan Seks yang Istimewa

Selepas mengambil VII, saya menemui keseronokan seks, pelinciran faraj semasa hubungan seks, saya berasa lebih baik, walaupun teman lelakinya juga berkata faraj ketat banyak! Saya benar-benar menikmati menjadi seorang wanita, saya mengucapkan terima kasih kepada faraj lebih ketat, menambah bilangan pelinciran faraj, orgasma dan lebih mudah memenuhi! Sekarang, saya mengambil setiap hari untuk membantu faraj ketat mendung dan meningkatkan perasaan saya! Adalah untuk menyelesaikan masalah wanita seperti keputihan dan rendah masalah bau badan, tetapi juga secara beransur-ansur meletakkan hormon penyaman wanita saya adalah baik, saya mempunyai aliran haid sedikit, kini biasa.

Penyempitan Semula

Masyarakat moden bersekedudukan yang belum berkahwin bukan perkara baru, saya tidak terkecuali. Sebelum ini, saya mempunyai tiga teman lelaki, dan yang tinggal bersama, kelonggaran faraj daripada tiga ibu jari masih lagi luas, keinginan seksual, tetapi juga kerana dua kali mengalir menjadi hampir sifar. Saya takut ada suami bakal berkata saya “longgar”, dan dia tidak boleh mencari perasaan, jadi walaupun perkahwinan semakin hampir, saya telah terpelihara dengan. Minum kebetulan VII, pada majlis perkahwinan dua bulan hari ini, saya bergegas digunakan tiga kotak VII, payudara saya menjadi kuat, malam perkahwinan, suaminya sangat gembira dan berkata: Anda ada bagaimana begitu kecil …. .. melihat suami gembira “pertarungan sengit” gila-bangsa lain itu, saya tergantung di tengah-tengah batu akan jatuh, hati saya tidak boleh membantu tetapi berasa gembira: VII “mengecut yin” benar-benar menakjubkan, saya “penyempitan” untuk membiak.

Keseronokan Penuh

Saya menghadapi masalah serius yang disebabkan oleh pengaruh dingin kehidupan mereka. Pakar mengatakan bahawa ketidakseimbangan hormon selepas bersalin, mengambil ubat doktor tidak bertambah baik. Minum V-II dua minggu, terdapat meningkat sehingga perasaan dada. Selepas tiga minggu, dada menjadi kuat dan fleksibel, tahun menghadapi dingin bertambah baik, badan yang lebih rendah menjadi penyempitan, peningkatan rembesan, keputihan dan bau hilang. Biarkan setengah saya yang lain lebih suka saya! V-II 15 tahun yang lalu, jadi saya jenis seperti kembali itik dan menikmati, manakala untuk mengembalikan cinta suaminya! Sisters, anda perlu cuba Oh!

Meningkatkan Radian Kulit

Jarum suntikan kontraseptif selepas pertemuan masalah ketidakseimbangan hormon beliau sering berlaku semasa haid dalam haba badan dan asap membuat dia jerawat sangat kecewa. Di samping itu, dari semasa ke semasa lebih haid keputihan berlebihan dan bau membiarkan auratnya malu. Kemudian, melalui produk hasil dingin, jadi dia telah bertambah baik dengan isu ini telah menjadi satu warna yang sangat baik dan hubungan dengan lebih lancar.


VII ada penyelesaian untuk masalah anda. SUDAH RAMAI YANG KAMI BANTU. mereka kembali bahagia.
>>Penyelesaian Dengan SAMURAI(Product Laki) & SAKURA(Product Perempuan)
2box = Rm340(wm) / Rm350(em)
beli 10box CUMA HANYA RM1400(wm) / RM1450(em) atau 40kotak ke atas harga lagi HEBAT!!! 40kotak free 12kotak hanya RM6xxx
Pasti ada penyelesaian.. Jangan malu untuk hubungi kita
PM/SMS/Whatsapp/WeChat:012-9860288 / 012-9907333
Sayangi diri dan pasangan anda. Hubungi segera!!!

没有评论:

发表评论