星期五

Bosan Dengan Posisi Seks Yang Sama Setiap Kali Berasmara?

Jika anda ingin membebaskan diri anda dari belenggu kebosanan ketika berasmara dan memberikan pengalaman baru yang hebat kepada hubungan seksual anda, teruskan membaca kerana ini adalah satu-satunya ilmu yang anda perlukan untuk membahagiakan pasangan anda di ranjang!


Saya pasti anda melayari laman web ini kerana anda ingin meningkatkan ilmu seks anda untuk menjadi seorang pencinta yang hebat dan membahagiakan pasangan anda sekaligus meningkatkan kebahagiaan rumahtangga anda.
Sebagai pemilik laman web tersebut, saya menerima banyak soalan dan luahan hati pengunjung dengan pelbagai masalah berkaitan hubungan seks, dan antara luahan yang paling banyak saya terima ialah hubungan seks yang semakin hambar selari dengan meningkatnya usia perkahwinan.
 Antara keluhan-keluhan yang saya terima dari pengunjung laman web Info Seks Melayu:

Hubungan seks semakin hambar dan bosan. Dulu setiap hari ingin berasmara, kemudian setiap minggu, sekarang sebulan sekali pun susah. Dah cuba macam-macam..tapi hampa.


Setiap kali bersama dirasakan sebagai hanya melaksanakan tuntutan kewajipan. Tiada lagi keintiman dan bibit-bibit cinta seperti yang dirasai ketika mula berkahwin. Walaupun tak puas tetapi pendam aje lar. Saya takut sampai satu tahap saya tidak dapat lagi memendam kekecewaan dan curang terhadap pasangan.


Pasangan seringkali sibuk dan memberi pelbagai alasan ketika di ajak bersama. Jika si dia bersetuju pun seperti tidak ikhlas dan hanya seperti cukup syarat. Hasilnya tidak puas dan kecewa.


Hubungan seks menjadi semakin rutin. Takde surprise langsung. Setiap kali sama jer. Saya bosan. Tolong. Dah cuba goda suami dengan macam-macam cara tapi tak berhasil.


Dan pelbagai lagi keluhan yang saya terima dari pengunjung laman web saya yang kecewa dengan hubungan seks mereka.


Perkara ini tidak mengejutkan saya kerana kurangnya ilmu-ilmu seksologi yang boleh didapati di dalam Bahasa Melayu untuk dijadikan rujukan dan panduan oleh pasangan di negara kita adalah antara sebab utama yang menyumbang kepada masalah ini.


Tambahan lagi dengan berita-berita yang mengejutkan seperti:


73% Wanita dan 62% Lelaki di Malaysia Mengaku Tidak Puas Di Ranjang Kosmo!

Sebanyak 73 peratus wanita di negara ini didapati tidak mencapai kepuasan dalam aktiviti seksual mereka. Menurut kajian yang dijalankan oleh Pfizer Malaysia pada Mei hingga Julai tahun lalu, masalah itu turut dialami lelaki negara ini.
Sebanyak 62 peratus lelaki Malaysia turut dikatakan tidak puas di ranjang.
Pakar seksologi dari Pusat Kesihatan Seksual Australia, Dr. Rosie King berkata, peratusan tersebut menunjukkan kadar yang tinggi berbanding purata peratus keseluruhan tahap kepuasan seks yang diperoleh di Asia Pasifik iaitu 57 peratus bagi lelaki dan 64 peratus bagi wanita.


Hubungan Seksual Hambar Antara Punca Keretakan Rumah Tangga Berita Harian, LPPKN, Jakim
Hubungan hambar disebabkan kurang keinginan seks sama ada daripada pihak suami atau isteri,isteri berasa bosan kerana suami cepat klimakssetiap kali bersama, ketiadaan zuriat, suami mati pucuk, isteri tidak pernah atau jarang mencapai orgasme, juga menjadi masalah besar dalam rumah tangga.
Laporan pada tahun sama memetik Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Agama dan Penerangan Negeri Terengganu, Muhammad Ramli Nuh, berkata bau badan, adegan seks dan baju tidur membosankan dikenal pasti sebagai punca kenaikan kadar perceraian di negeri itu.


Mengejutkan, tetapi Fakta tetap Fakta dan setuju atau tidak, jelas sekali hubungan seks adalah salah satu faktor yang memainkan peranan penting untuk meningkatkan kebahagiaan rumahtangga.
Salah satu faktor yang menyebabkan masalah-masalah ini berlaku ialah kerana masyarakat pada zaman sekarang kurang menekankan kepentingan untuk mendapatkan ilmu-ilmu seksual yang boleh membantu mengatasi masalah-masalah ini.

JOM HANGATKAN RASA CINTA DGN PASANGAN KITA DGN K-II & V-II

>>Penyelesaian Dengan KII(Product Laki) & VII(Product Perempuan)
2box = Rm340(wm) / Rm346(em)
beli 20box atau 20kotak ke atas harga lagi HEBAT!!!
Pasti ada penyelesaian.. Jangan malu untuk hubungi kitaPM/SMS/Whatsapp/WeChat:012-9860288 / 012-9907333..setiap persoalan anda adalah rahsia..
Sayangi diri dan pasangan anda. Hubungi segera!!!


3-5 paket berkesan
Sila sms/inbox detail pembayaran beserta details anda untuk tujuan penghantaran.

没有评论:

发表评论